När man ser lite olika på saker

Henrik han är minst sagt super snäll och har fixat och donat i mitt hobbyrum den senaste tiden och jag har väl lite dåligt samvete för jag har inte lyft ett finger. Men det är mycket uppsats just nu. Bara 8 dagar innan den ska lämnas in!!

Men tillbaka till mitt hobbyrum, jag har fått nya hyllor ett ommålat skrivbort som nu även har nya handtag och en nya bänkskiva så jag kan ha lite mera utrymme för alla mina saker. På min nya fina hylla har jag ställt upp alla mina saker och de fick plats, det blev till och med plats över. Då tänker Henrik; nu när det är så gott om förvaring så kan jag (tanja) väl hålla ordning lite lättare. Tanja dvs jag tänker; oj där blev plats över, jag måste skaffa fler saker :)
Hur tänker ni?
Så här ser det ut på hyllan nu iaf, återkommer med bild på resten en annan dag.





Nu ska jag snabbt äta sen ska jag och flickorna återgå till uppsatsen.

Ha det bra gott folk och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0