Jobb, Bettan och kalla tår!

Då är helgen avklarad jobb, melodifestival, gratis mat hos föräldrarna och en med tvingad kusin på fotboll har hunnits med. Fredag kväll innefattade jobb och en minst sagt mör Tanja som varit vaken sen halv fem på morgonen!! Var på fredagsfrukost med Marknadsföreningen i Helsingborg. Helt klart värt den sömnen som man inte fick. Jäkligt inspirerande och jag blev bara ännu mer säker på min framtid!

Lördagen innehöll även den jobb, jag menar måste ju ge Bjuvsborna något grant att titta på.


Jag i mina "Business Brills" Lördag morgon på Åstorps station (kl 7.00 därav de fina påsarna under ögonen) på väg till jobb.

 Sen blev det mamma, pappa och djuren på kvällen och melodifestivalen. Var lite svag för låten Manboy och han lamköttet, men Anna var utan tvekan bra hon med. Gillar låten!
Så här såg det ut i Söndraby!


Hundarna sov och snarka på vars en pläd, i den nya soffan. Hmm som de absolut inte skulle få vara i eller hur var det?



Någonstans under evolutionens gång måste det gått riktigt snett!!!! Inte för mamma men för oss andra.

Söndag erbjöd vårsol men vinterkyla! Var på HIF och såg dem möta Brommapojkarna, och hade inte BP:s målvakt varit så fenomenalt bra hade HIF gjort betydligt fler mål. Fick träffat båda mina systrar, Annika och barnen plus att jag hade Jeppe med mig på fotbollen så det var massa mysigt. Men väldigt kallt om tårna! Har kört Bettan och jag säger som min mor. Växellådan är som att stoppa ner en slev i en gryta gröt. Man får mer eller mindre gissa sig fram! Men vår Bettan har tjänat oss bra i flera år. Hon har exempelvis valt att inte starta i flera lägen. Mormor och morfar har sprungit igång henne, det har även pappa Statoil gjort! Bara det är ju en rolig anekdot att berätta för barnbarnen, eller?



Bettan, vår älskade Bettan!

I morgon är det skola och jobb som står för melodin!

På återseende gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, du är så söt! Själv var jag också lite svag för lammköttet....

2010-03-16 @ 07:12:07
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0