Jag är ett tisdagsbarn

Jag är ett tisdagsbarn och hela livet är en fest. Mamma var så snäll och påpeka att jag är ett tisdagsbarn. Tack för informationen och om jag inte minns fel har pappa sagt att jag nog "tillverkades" på annandag jul.

Idag har jag inte kunnat sluta nynna på den låten ni vet; Gillar du PinaColadas och rysk kaviar. Sysslar inte med yoga och e ganska så smart.. Den är så jäkla trallvänlig!

I morgon så ska jag till staden som gud glömde, längtar!

På återseende, puss och kram, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Tillverknings datum var inte inne på 80 talet. 40 veckor tillbaka från din födelsedag ungefär räkna på den.Ps annandag jul är en helgdag:)

2010-03-04 @ 08:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0