Snabb uppdatering

3 veckor sedan senast! Herregud vad tiden går fort och herregud så gammal jag känner mig när jag skriver så. Men sedan senaste uppdateringen har det hunnit hända en del. Jag har tagit examen, fått VG på min uppsats, sökt ett par jobb, varit på ett par intervjuer, jobbat, varit i New York, sovit massor efter resan, tvättat husfasaden, hjälpt Henke att måla lite, fått ont i sittbenen efter en lååång cykel tur hem från jobbet Bjuv- Åstorp dvs och jag har precis nästan alldeles nyss blivit piskad i badminton av Henrik. Skyller på nerförsbacke och att jag jobbat hela dagen. NU är jag helt slut i kroppen och mycket en hel massa trött i armen.

Ha det bra! På återseende gott folk!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0