Vi är inte rädda för kylan..

Det är kul det här med ett nytt år. Det blir så många tillfällen att säga att man gjort något för första gången detta året.

Sista grillningen för förra året blev på nyårsafton och första grillningen för år 2010 blev i går kväll. Ville äta något gott eftersom Henke åker tillbaka till Borås idag. Så jag hade med mig fläskytterfile, tror det hette så, som jag köpt på jobb. Så det var ju bara för Henke att trotsa den bitande kylan och sätta igång grillen. Medan han stod ute och frös stod jag i köksfönstret med ficklampan riktad så han såg vad han gjorde. Det kallar jag teamwork! Gott som fasiken blev det dessutom! 

Idag blir det städning för hela slanten för nästa vecka kommer jag bara ha tid med att äta, sova, gå i skola och jobba. Schemat för nästa vecka är verkligen fullproppat, så hör ni inte något från mig så är det av den enkla anledningen att jag inte har någon tid över.

Ha det bra och på återseende, gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0