Till nästa nivå..

Nu har jag enligt de proffessionella paketinslagarna (ja det finns tydligen sådana) tagit min paketinslagning till nästa nivå. Enligt Annica Thorberg,Sveriges enda professionella presentinslagare så räknas den inslagningen jag gjort idag som avancerad. Det ni, det tyckte jag de andra saker också varit men ack nej det var bara medel svårighetsgrad. Vad är det då jag har slagit in? Jo en vinflask. Jag blev helnöjd med resultatet och nej det är vekligen inte så avancerat som det ser ut. Enda dumma är att det inte finns någon botten så det måste man ju tänka på så man inte tappar flaskan på tårna. Då blir det minst sagt Aj aj!



Idag har jag varit uppe i ottan. Har varit med Henrik på sjukhuset, han skulle röntgas igen och en hel evighet tog det. Så får vi hoppas och hålla tummarna att de är nöjda med resultatet denna gången. Nu ska jag vila sen fixa till mig. Ska till Calle och Johanna ikväll. Så då får jag ta en dusch vill inte lukta usch.

I morgon är det kalas, Kristian fyller år och sen är det plugg, plugg, plugg. På fredag ska ett skolarbete lämnas in och det ska vara högsta betyg så klart.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: johanna

ja, din kreation är superfin.. jag hittade ett inlägg på en förpackningsblogg idag som nog kan intressera dig. Det är på Franska och jag kan inte översätta, men bilderna kan jag titta på och det kan kanske inspirera dig till ännu högre nivåer???!?!?!?

Lycka till :-) KRAM

2010-01-20 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0