Min mamma påstår sig vara mänsklig...

Min mamma bloggar som känt och i sitt senaste inlägg diskuterar hon manligt/kvinnligt eller bara mänskligt. Jag måste säga det min mamma är en sån fin och förstående mor, fast att hon är en ko. Oj nej upps det var ju ett citat från Tjuren Ferdinand, fast det passade ganska bra här med eller? Det jag vill komma till var i alla fall att jag tyckte hon hade en poäng med sitt inlägg så läs det vet jag: http://dododa.bloggagratis.se/2010/01/27/2462343-kvinnligt-manligt-manskligt/

Annars så händer inte så mycket. Men sen senast har jag hunnit exprimentera med matlagningen. Passar på när Henke inte är hemma han är inte helt överförtjust i att jag testar lite helvilt. Han brukar fråga vad det är för fel på kokboken? Men i alla fall, jag testa något som jag aldrig gjort för jag hade bestämt mig för att steka bacon och ha mos till det. Men eftersom jag har massa morötter som jag måste äta upp så kokade jag upp både potatis och morötter och gjorde en blandad mos. Riktigt gott tyckte jagoch dessutom kändes det väldigt husmanskost! Sen finns det ju alltid dem som tvekar på mina kok kunskaper men till er säger jag bara. Då vet jag att jag aldrig ska bjuda er på middag i a f!!

Ha det bra och på återseende gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns en namn för det du skapade och det kallas: solmos! Saknar dig gumman!

2010-01-28 @ 22:13:27
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0