Många bollar i luften!

Snacka om att jag bollar, nu menar jag inte den danska tolkningen! Idag är en sådan dag när allt ska hända, för att man som vanligt slarvat när man faktiskt har haft tid. Idag ska jag städa hela huset. Henke kommer hem i morgon!! Jippi! Sen ska jag förbereda ett case vi ska diskutera på fredag i skolan. På fredag ska jag även träffa min mentor från Kraftaktörerna så jag ska förbereda en handlingsplan inför det också. Sen måste jag städa insidan av bilen för den ska jag låna ut till Robban ikväll. Deras ena bil ska på service så att den är i super bra skick när vi ska åka på skidsemester. Längtar! Packningen inför resan får nog vänta till i morgon, jag menar man är ju ingen super människa. I morgon kväll ska jag jobba men sen ska jag vara ledig ett tag. Det känns som om jag behöver det nu faktiskt.

Så nu ska jag skriva en att göra lista så jag kan checka av sen vad som blivit gjort. Ni vet mitt minne är ju enormt bra men skrämmande kort! Att skriva på bloggen fanns inte med i planen, men det var ju så länge sedan!

På återseende, gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0