En timme....

Läkare utan gränser har tillsammans med Aftonbladet startat en insamling för det jordbävningsdrabbade Haiti. Insamlingen går ut på att man på torsdag mellan 14-15 tar en timme och arbetar för Haiti. De pengarna man tjänat in på den timmen skänker man sen till kampanjen. Jag är ju ledig på torsdag så jag bestämde mig för att skänka en timme av min arbetstid i kväll i stället. Eftersom jag dessutom får tillägg för obekväm arbetstid i kväll så bestämde jag mig för att skänka 100 kr. Sagt och gjort!

Vill ni skänka pengar till kampanjen kan ni göra det genom att sätta in pengar på plusgiro 90 06 03-2 eller bankgiro 900-6032, märk insättningen med "timme". Märker ni inte insättningen med timme så blir bidraget inte till kampanjen. Vill du läsa mer så klicka dig in på följande länk; http://www.aftonbladet.se/nyheter/haiti/article6450835.ab

Annars så har jag tryckt i mig vitaminer för i går kväll var jag så trött men kunde inte somna för jag frös så in i katten. Sen när jag vakna i morse så var jag helt tjock i halsen och snuvig. Men efter en gigantisk fruktsallad och C-vitaminbrus så känns det bättre.

Nu ska jag göra lite nytta innan det blir jobb ikväll. Skulle egentligen studerat idag men när jag kände mig så krasslig i morse bestämde jag mig för att bara vara hemma och vila upp mig under dagen i stället.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Inte utan att man blir lite stolt.

2010-01-20 @ 17:44:01
Postat av: Pappa

Inte utan att man blir lite stolt.

2010-01-20 @ 17:45:35
Postat av: Tanja

Har du skänk ngt då pappa??

2010-01-20 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0