Det kan nog bli kallt inatt...

Helgen har varit mysig, i fredags var vi på teater och såg Snövit och sju miffon, så där kände vi oss som hemma.

 Lördagen slappade vi hela förmiddagen, åkte sen en runda till Klippan för att titta på innebandy. det var nog första och sista gången jag lyckades övertala Henke till det. Han var inte imponerad! Efter det fick pappa äran att bjuda på kaffe och efter viss övertalning lyckades Henrik få med sig en Kebab pizza med mild sås från 21:an med sig hem. Henrik gillar verkligen 21:ans milda sås. Idag har vi städat och jag har pluggat lite.

 Orsaken till jag sitter vaken just nu är att vi har lite problem med elen. Vi får ingen el in på en fas och den går till värmepumpen men jouren ringde nyss och hörde om vi klara oss till i morgon med tanke på vad klockan är och så. Så länge jag har varmvatten när jag ska duscha i morgon så är jag glad! Så jag återkommer i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0