På bättringsvägen.

Hej hej!

 Har varit riktigt under isen den senaste tiden men som den lojala arbetare man är gick man till jobb både fredag och lördag ändå. Men som jag mådde, var helt borta stundtals. Så söndagen, även kallad Alla hjärtans dag, blev lugn. Henke kom hem men han var också sjuk så den dagen spenderades på soffan med en hyrd film. Men Alla Hjärtans Dag är ju bara ett kommersiellt jippo som handeln hittat på för att sälja mer. Jag menar det har ju till och med Ica-Stig erkänt och säger Ica-Stig det, då måste det vara sant!

Söndagens vila hjälpte lite men jag var långt i från att vara i form nog för att jobba igår, så det blev en sjukanmälning. Tycker vi inte om! Men ibland måste man. Så efter att ha spenderat hela måndagen också på soffan och kollat på OS! GOO Kalla GOO! Så ser jag en ljusning i mörkret, mår betydligt bättre idag. Förhoppningsvis mår jag så bra att det blir skola i morgon! Alla håller tummarna för det, Okej!

Så då har jag beklagat mig nog för denna gång! På återseende gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0