OS os os överallt!

Idag har jag inte gjort för många tum, inte igår heller för den delen. Men har pluggat lite så jag har faktiskt varit lite effektiv. Eller effektiv och effektiv jag har i alla fall gjort nått!

Ikväll är det OS som gäller för fulla muggar. Sitter i vardagsrummet i favorit fåtöljen med Backhoppning i lag på TV och i knäet har jag datorn och kollar på herrarnas curlingmatch mot Schweiz.

OS har ju faktiskt räddat tillvaron den sista tiden och jag måste säga det att sändningarna från OS har varit riktigt bra. Kommentatorer som gör ett super jobb, en och annan svensk medalj samt Vinterstudions uppvärmningssändningar på SVT Play som verkligen är helt fantastiska. SVT har utan tvekan gjort ett riktigt bra jobb än så länge och får massor av pluspoäng.

Nu ska jag koncentrera mig på OS igen.

Ha det bra! Tack till Mårtenssons för senast förresten, maten var ju såååå god!


Kommentarer
Postat av: moster

Tack själv!Alltid kul att ses!

Kram

2010-02-23 @ 09:59:54
Postat av: a

hehe a ;P

2010-02-23 @ 10:16:52
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0