Massa te och lite svt!

Känner mig som många andra väldigt krasslig, ont i huvud och hals samt allmänt sliten. Tror att det blev minst en liter te under gårdagen, men det känns inte som det gjort så stor nytta. Idag ska jag testa att kombinera tedrickandet med massa C-vitamin brus.

Igår upplevde jag faktiskt att jag fick valuta för mina pengar som jag betalat in i TV-avgift. Har idagsläget bara kanal 1,2,4 så igår såg jag både på Mästarnas Mästare och Teatersupén. Måste säga det att SVT troligtvis har fler bra program än vad man tror.

Idag är det studier och storhandling som hägrar, har ringt Söndraby Taxi för att få skjuts så jag kan handla massa!

Ha det bra och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0