Kakmonster!

Jag gjorde ett riktigt klipp igår kom hem med 74 kakor. Det ni! Behöver jag inte baka ju! Var nere på Godbitens kakbod som har öppet torsdagar ända fram till 17.30 på kvällen. Där kan man köpa massa kakor för liten peng. Sen att Tigermuffinsen inte hade någon choklad alls i sig. Det är ju en annan sak. Men kan klart rekommendera er att åla dit.

Funderar på vilken kaka jag hade varit om jag varit en kaka. Djupa diskussioner här! Hade ju inte varit en kaka som smakar fot i håsa i alla fall. Det får du vara morfar :). Jag tror att jag hade varit en Delcicatoboll, jag menar lagom stor och ganska rund. Framför allt om man får tro namnet ytterst delikat, jag i ett nötskal alltså! Vilken kaka är du?

Idag har det kallats till kalas kusinen Jim fyller 18 och Jeppe firar 20 år. Pappa får representerar familjen på plats i Stidsvig och jag och Henke tar Helsingborg. Det är Jim nog bara glad för. Varför då? Jo för när jag skulle köpa present till Jeppe så slog idetorkan till helt. Det blev en cykelkorg, kanske inte det allra roligaste men ytterst praktiskt. För eller senare kommer han komma till en ålder där man uppskattar praktiska paketer och har han då kvar cykelkorgen kommer den ge han mycket nöje. jag älskar min cykelkorg, fast jag cyklar inte så värst mycket.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0