Allt gott har ett slut...

Idag är sista dagen på OS och min första tanke är vad fan ska jag göra sen? Jo jag ska jobba måndag och tisdag kväll sen onsdag ska jag åka buss och torsdag till söndag ska jag hänga med Henke så denna veckan överlever jag nog.

Idag kommer pappa och hämtar min cykel, han ska lämna den på service. Häromdagen var mamma här och lämna en väska och hämta lite tvätt som skulle kemtvättas. Alltså de får komma hit utan att göra något, de hoppas jag att de fattar. Men är de så dumma att de ska fixa och trixa hindrar inte jag dem. Jag menar bara för att de är dumma behöver ju inte jag vara det!

Jag har inte haft så händelserik liv senaste tiden så det blir inte mer än så här!!

På återseende gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0