Snabba bilar...

Vissa lägger sina pengar på skor andra på goda viner eller hundhalsband. Jag däremot jag lägger mina på snabba bilar.

Eller rättare sagt på att köra snabba bilar. Så snabbt att det svider till i plånboken. 2000 kronor för att vara exakt kostade det när Lotta Polis av alla poliser riktade fartkameran mot den snabbe saaben som bara susade fram.

Aj aj aj då har man fått sin första anmärkning i protokollet! Men jag menar polisen gör ju bara sitt jobb och alla vet vi ju hur ont det är om resurser inom polisen så det är väl bara bra att de försöker tjäna in till sin egen lön.

Men en gång är ingen gång det vet vi ju alla! och det var allt för denna gång. Nu ska jag sova. På återseende gott folk!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha det där med att köra fort är ett släktdrag!!!

2010-08-04 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0