Tuttar, tuttar tuttar överallt


Ja det handlar ofta om tuttar, bröst, brön eller vad du nu vill kalla det. Men jag tycker det är fascinerande. Alltså ja, det lät kanske lite konstigt men i alla fall. Läste att man fick mindre bröst av kaffe och då måste jag säga att det gäller nog inte Zoegas. För titta på min familj, där är ju resurser om man säger så. Tilläggas bör att jag dricker minst kaffe av alla och ändå har jag minst resurser. Hmmm? Ja kanske inte så viktigt ämne, men jag väljer mellan att skriva på bloggen eller att bearbeta 4 engelska vetenskapliga artiklar om reklam på internet! Valet är lätt, jag väljer det lättaste! Vad det är förstår ni nog! Usch jag är verkligen en allaveckodags läsare! Idag har inte flitigthetslampan lyst alls! Men nu ska jag samla kraft ända ner i från tårna och ta tag i det hela.

Det var allt för denna gång, gott folk. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0