Med rosiga kinder!

Har precis varit ute på prommenad, satt och läste igenom all reklam innan vid middagen och såg att det var billiga saker på ett företag, som konkurrerar till den kedjan jag arbetar i, så jag prommenerade dit. Tro nu inte att det var en lång väg jag fick gå men jag fick ändå rosor om kinden och andan i halsen. Men vilka fynd jag gjorde, det var nästan värt att bli lite varm i kläderna. Som ni nog förstått tyckte jag det var billigt så billigt att jag tänker dela med mig av något så privat som vad jag faktiskt köpte. Gissa vad kalaset gick på så kan ni vinna en liten sak. Ditt resultat får du lägga som kommentar innan lördag. Lycka till! 

Jag handlade:
3 st Scan Falukorv lantkorv 800g/styck
2 förpackningar Findus torskfilé 400g/förpackning
Frusna blåbär 300g
Morötter 1,3 kg
Potatis 0,7 kg
1 förpackning (med 4*125 g) laxfile


Total summa: ??
Pappa du saknar verklighetsuppfattning om vad saker kostar så du får lägga på ett par tior på din gissning ;)

I helgen fick jag en ny kompis, det var Henrik som köpte en present till mig. Jag tror att 90% av Sveriges befolkning har sett Star Wars filmerna och känner igen den lilla krabaten. Så här ser han ut iaf, och så glad blev jag!



Hann inte kela med de gula labradorerna i helgen men när vi var inom Robert och Anita i söndags fick jag massa pussar av Rip som de passade. Försökte fotografera han när han såg som roligast ut, men han har energi som Balle-damp hade som valp så det blev bara ett kort där han var stilla.



Han är ju ganska söt, lätt med på listan över mina favvohundar! Men alla vet ju vem som ohotad innehar första platsen.



Nu när alla andra sitter som klistrade framför kanal 3 och Hollywood Fruar ska jag och mitt sunda förnuft läsa Veckans Affärer. Har två nya nummer jag inte hunnit läsa!

Det var allt för denna gång, gott folk! På återseende!


Kommentarer
Postat av: Linda T

Jag tror du betalade 122.95 kr för din matkasse.

2009-09-29 @ 08:40:11
URL: http://www.styleroom.se/blogs/Lillaplopp
Postat av: mamma

236.50

2009-09-29 @ 09:01:14
Postat av: moster

174.50 såklart! Här är en som har koll på läget!(handlar ofta)

2009-09-29 @ 22:58:52
Postat av: Pappa

192 kr utan tillägg med verklighets uppfattning.

2009-10-02 @ 16:34:08
Postat av: Filip

250g !

2009-10-06 @ 20:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0