Där slog jag huvudet på spiken!


Var inne på min kära mors blogg, där hon länkade till wikipedias text om veckodagen måndag. Hittade följande information där:

Måndagsläsare kallas den student som hela tiden säger sig ska börja plugga nästa måndag!

Så nu vet jag hur jag ska definiera mig om någon frågar, jag är en måndagsläsare, faktiskt ganska ofta en tisdag och onsdagsläsare också. Det händer nog att jag är torsdagsläsare och även fredagsläsare med. Men om helgerna då är jag ingen läsare, jo kanske en tidningsläsare.

För er som blev nyfikna på min mammas blogg så finns hon och hennes inlägg om måndagar på  http://dododa.bloggagratis.se/2009/09/21/2006947-sa-var-det-mandag/

På återseende, gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0