Mitt i mitt kaos!

Nu är man hemflyttad igen och inatt sovs första natten isär som officiella särbos. Inget kul!

Idag bestämde jag mig för att börja packa upp alla min kläder som jag haft med mig i Borås. Men så tänkte jag slå två flugor i en smäll att städa och rymma ur min garderob samtidigt. Så just nu är det totalt kaos, hade någon kommit och hälsat på nu hade det inte trott mig när jag sa att jag håller på att städa. Men det är just så jag städar. Framkallar full kaos för sen sakta men säkert bena mig igenom kaoset och resultatet blir alltid bra. Tar bara lite längre tid med min teknik. Men jag gör allt på mitt eget sätt. Fast snart får jag ta paus i röjandet måste äta och handla lite. Sen är det ju tv kl 20! Den nya serien om Ullared börjar idag. Före sommaren hade vi Boris VD på Gekås som gästföreläsare och då skulle de precis börja filma så man är allt lite nyfiken. Passa på nu när jag har tv, har ju bara det i en månad till. Vi har valt att säga upp abonnemanget på Tv, bredband och telefoni. Haha ska bli bohem sen och bo i ett tält i parken med mina kameler.

Längtar redan till onsdag eller torsdag, då kommer Henrik hem igen!

Nej nu är det åter till mitt underbara kaos. Och förresten visst var där mycket skit i garderoben, men hittade inga lik alltid något. Då finns det troligtviss inga hundar begravna i trädgården heller ;)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0