Min man är den bästa...

Sitter vid datan och känner mig stressad för jag snart måste gå till tåget. Då tittar jag med mina hundögon på min älskade sambo och frågar om han vill ha bilen idag. Han tittar lite snett på mig men säger att jag får låna den. Tjohooo!! Jag är nog den lataste jag känner! Haha, men ändå. Denna godhet som Henkan visar medförde att jag hann skriva ett lite inlägg på min blogg. Det är väl uppskattat eller?

Fast så där mycket att säga har jag inte i dag. Tänkte mest lägga upp lite bilder på mitt pyssel från i måndags tror jag det var.

Verktygen som behövdes. Mossa, kransar av halm, limpistol, kastanjer, ståltråd och tång.



Jag klädde båda kransarna med mossa som jag virade fast med grön ståltråd. Jag snurra den så hårt som möjligt fall i fall mossan krymper lite.


Den lilla kransen klädde jag med kastanjer. Sen var tanken att den skulle hängas upp precis som en dörrkrans. Vad jag inte tänkte på var att kastanjerna blev väldigt tunga. Fast att limmet var bra så höll inte mossan riktigt för tyngden. Men som den problemlösare jag är så löste jag det fort.


Så fint va! Lite orginellt om jag får säga det själv. Det är ju min blogg så det får jag ju!



Den stora kransen tyckte jag var ganska fin som den var, med bara mossa men lite tråkig. Så jag begav mig ner i hobbyrummet och hittade detta glittriga bandet. Den som spar han har. Ni vet jag sparar ju på allt! Sen lite kastanjer på det, så blev jag nöjd!


Men som vanligt går allt inte helt smidigt, en liten arbetsskada hör ju nästan till. Det är ju trots allt mig vi pratar om!

Lite blod från fingert bara!

Nu får jag ta mig i kragen, pussa på min man och sätta fart!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0