Uppvärming

Nu håller jag på att värma upp och vänja mig att gå inför stegräknar tävlingen som Sara utlyst. Igår var jag och Henrik ute och gick i över en timme, visst vi gick inte så fort men vi gick nästan ända bort till vår gamla lägenhet och tillbaka. Orsaken var att vilddjuret Rip skulle rastats, vi har passat han sen i söndags nu. Det är jätte mysigt men han är så hilma full av energi, värre än Balder när han var liten och hade damp. Så varje gång Rip blir glad så tänker man åhh nej akta vårt nya golv!!! I natt vakna han vid fyra och promenerade runt ett tag och man sover ju på helspänn över att han ska hitta på något bus så jag vaknar ju självklart också.

Annars så har jag tandvärk så in i bomben min ena visdomstand bråkar! Varför har man ens visdomständer, jag lovar att jag skulle vara minst lika smart utan dem. Ni vet jag är ju så stor i min klokhet!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Aj aj aj.. Snart kommer min stegräknare och då blir det MATCH!!!

2009-03-03 @ 19:47:50
Postat av: Syster yster

Äntligen har man fått läsa din blogg. Att det ska krävas att man hotar sina nära och kära för att ens få länken. Skämt o sido. Ha det gott lillasyster!

2009-03-05 @ 08:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0