Måndag igen helgen avklarad!

Då va det måndag igen lalalal. fick en dansband melodi i huvudet av den text raden fråga mig inte varför.Helgen har flutit förbi smärtfritt. I fredags var vi dels hos Robban och Anita och kalasade men huvudattraktionen var ändå när vi kolla Robin och David i Ängelholm. Stand up komikerna som är så skit kul! Man blev pepprad med skämt hela tiden så man skratta typ konstant, problemet är då att man typ inte hunnit skratta färdigt åt ett skämt fören nästa levereras vilket tyvärr gör att det blir svårt att komma ihåg alla roligheter. Men jag kan med varma rekomendationer säga: Se showen den är skit kul för fan!!!


Deras affish, David till höger är han som skrivit den lappboken det snackats en del om den senaste tiden. En bok där han och hans vänner samlat in massa arga lappar de hittat. Robin till vänster även känd från sin talkshow på Svt 1. Lite gratis reklam här för dem undra om det ger något klirr i min kassa troligtvis inte.

Resten av helgen har vi faktiskt inte gjort ett skit, bara slappat och umgåtts jag och Henrik det har varit ganska skönt. Vi har lämnat tillbaka Rip måste säga det, han ska ju vara en jakthund men hans favoritsaker att stjäla var Henriks kalsonger och strumpor. Hunden måste ju totalt sakna luktsinne!!

Måndag igen idag ju! Spännande massa skolarbete som jag borde gjort i helgen, tenta om mindre än en vecka har inte ens öppnat böckerna plus att jag har en 10 sidor skriv uppgift som ska vara inne på fredag som jag ska börja på i morgon för idag håller jag på att skriva en djupintervju. Jag har blivit så lat när det gäller skolan, vad har hänt?

Ikväll ska vi passa Alva för första gången, då får vi se hur det går. Kan man stoppa nappen i wiskey om man inte får ungen att somna. Nej skoja bara! Eller?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0