Klockan 23.10

50 minuter kvar till dagen D!!! Stegräknartävligen tar snart sin start! Har precis satt nya batteri i stegräknaren och testgått den så att den fungerar. I morgon är det tenta sen jobb men jag ska minsan klämma in promenader också! Ska gå tills hälarna blöder!! Taktiken kommer från den gamla goda tiden som friidrottare där Klippans FK hade mottot gå ut hårt och sen bara öka!! Jag önskar mina mot tävlare lycka till!!



Låt er inte luras av siffrorna på bilden det är inte min stegräknare, den kommer ha mycket högre siffror än så!! Med Henrik som på hejande supporter finns det bara ett mål! Förnedring!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Jag ska ta er alla!!!!

2009-03-16 @ 08:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0