Klara, färdiga, gå, gå, gå, gå,gå....

Då har stegräknartävlingen kommit in på sin andra dag! Jag måste tyvärr erkänna att jag ändrat inställning lite grann. Skrev häromdagen att jag skulle gå tills hälarna blöder, jag har omvärderat detta lite och säger istället: Jag tänker gå trots att hälarna blöder. Varför då undrar ni kanske? Jo för redan igår, den första dagen på tävlingen fick jag skoskav, och idag dag två blöder skoskavet. Jag kan ju inte ge upp redan så det är bara att fortsätta gå och se glad ut!! Har nyss kommit in från en skön promenad, solen är ju underbar och går man bara åt rätt håll så får man extra skjuts framåt när vinden tar i. Fast när man får vinden emot sig flyger man ett par steg bakåt, fast det är ju bara bra för då får man gå några extra steg! I början av promenaden besvärades jag av mitt skoskav som gjorde ganska ont men efter ett tag slutade det kännas vilket var skönt. När jag sen kom in och tog av mig skorna upptäckte jag att hade något brunt på insidan av skon. Konstigt tyckte jag dit in kan ju ingen hundbajs komma, när jag tittade lite närmare på fläcken såg jag att den mer var åt det röda hållet: Det var blod! Så det var ju bara att ta av sig strumpan och konstatera att jag måste köpa Compede! Apoteket är ju inte så långt bort, kanske ska gå ner där redan nu, allt för lite extra steg vet ni!!

Känsliga läsare varnas, då följande bilder kan väcka obehag!



Min fina gympasko med massa blod!



Skoskavet som är boven i dramat!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: monica

Men du måste ju vila foten.Högläge i soffan minst 5 dagar tror jag blir fint.Hälsar hela hälen

2009-03-17 @ 15:49:13
Postat av: Anna

Haha gud vad jag har saknat dig och dina vulgofasoner. Grymt coolt skavsår dock haha.



Pinna på vännen! Puss från Ekis

2009-03-17 @ 18:05:46
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag och filip kollar på dina mindre graciösa fötter. Aj. Tycker faktiskt lite synd om dig. Kramar från Laröd.

2009-03-18 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0