En runda på Familia...

.. resulterade i en ny mascara vilket jag verkligen behövde, Henrik nickar instämmande och då förstår ni att det verkligen behövdes. Jag införskaffade också en svärmorstunga, en blomma den kallas så. Kommer inte ihåg det riktiga namnet smeknamnet var mer intressant tyckte jag.
 
Bilderna är sämre kvalitet då jag har tagit dem med mobilen, har förvillat bort sladden till den riktiga kameran. Så jag kan inte föra över bilder från systemkameran till datan tyvärr. Ni får hålla till godo med sämre kvalitet helt enkelt. Man får ju vad man betalar för och ni får ju läsa denna bloggen gratis så hur bra kvalitet kan ni förvänta er?

Ni som känner mig vet att jag är lite svag för pynt kring jul och påsk, fast att det är ett tag kvar till påsk har jag börjat förbereda lite. Köpte en trälåda som jag plantera gröntgräs i som omges med vita stenar. De har fina saker på Interflora på Familia! Min tanke är att jag till påsk ska ha en liten gul, luddig kyckling på gräset. En levande? Nej! En prydnads!

Jag gör faktiskt allt annat än vad jag borde, skulle verkligen behöva tenta plugga har tenta på måndag och jobbar i morgon kväll och lördag. Men nej jag skjuter upp det till söndag! Det är jag o innan var det Piraten!

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0