Åhh vilken morgon...

Åhh vilken härlig dag, jag säger åhh vilken morgon...

Nu är det sol igen!! Ja!! Våren är på väg, vet ni hur jag vet det. Jo förutom att våra krokus snart blommar och tulpanerna har tittat upp så har jag kört en vår rensning i trädgården. Det ni!! Häromdagen när jag var ledig och det var uppheåll så gick jag o Rip ut i trädgården och kratta löv. Fyllde hela trädgårdstunnan men nu två dagar efter så märks det knappt.

Snart är det promenad dags igen det här med att vara hundvakt är bra för motionen! Men jag är lite halvkass.. har ju varit förkyld och dessutom dragits med tandvärk ett tag så när jag var på massage igår satte det igång hela skiten ordentligt. Hade så ont i hela kroppen när jag kom hem alltså riktigt så ont som man har när man har riktigt hög feber men idag känns det som om det lugnat sig lite igen.

Nej nu kan jag inte sitta här längre Rip han kastar sura blickar på mig tror att han tänker; Rör nu på fläsket människa!

Ha det bra så syns vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0