Kreta Kreta Kreta!!

Häromdagen bestämde jag och Henrik oss för att vi måste åka på semester, vi får skrapa ihop de sista slantarna vi har för att åka iväg och bara njuta. Så igår, efter mycket letande på Internet efter sista minuten resor, åkte vi in till Ticknet på Väla och gjorde slag i saken. Notan för 2 veckor på Kreta för två personer inklusive flyg och boende i lägenhet med 3 stjärnor blev 9316 kr. Vilket betyder att vi betalar  2329 kr per person per vecka, helt överkomligt tycker jag!

Min vison var att lägga upp lite bilder på hotellet här men det var inte korrekt bildförmat. Fråga mig inte vad det innebär för det förstår jag inte. Däremot får ni se lite andra bilder från stranden i Gerani.





Det är i Gerani vi ska bo en liten lugnare stad eller by, vet inte vad jag ska benämna det som. Men troligtvis kommer vi även bege oss till Platanias som ligger två kilometer bort samt till Chania där det finns lite mer fart och fläkt.

Fritidsresor som vi ska åka med rekomenderar utflykter till  Knossos med kung Minos palats, samt att vandra i den natursköna Samariaravinen. Vi får däremot se om jag lyckas övertala junior till att följa med på det. Hoppas hoppas! Nedan följer bild från Knossos och Samariaravinen.






Som jag längtar redan!

Vi hörs kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt! Det förtjänar ni efter allt slit med huset! Ha det riktigt underbart min vän

2009-07-31 @ 05:40:52
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Underbart syrran! Det behöver ni verkligen. ska vi jämföra bränna när du kommer hem:) kram

2009-08-01 @ 09:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0