I skrivande stund...

Medans jag sitter inne i värmen väl skyddad från regnet sliter killarna från Anders Gräv ute i vår trädgård. Iband är livet orättvist men idag tycker jag det är bra rättvist. Jag slipper ju jobba! Vi ska göra slag i saken och göra en uppfart för bilen så vi slipper stå ute på gatan. Men för tillfället ser det inte så mycket ut för världen.




Men lite små tuffa maskiner har dem, alltså maskinerna är som jag små men ruggigt effektiva.



Sista rycket för dagen blir att lägga på bärlagret, när jag kom hem låg det nämligen på trottoaren.



Men det finns säkert hopp om det, killarna var trevliga och verkade veta vad de gjorde. Alltid något!

Nu kurrar min mage så jag ska laga lite middag till min man och mig.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0