Trillat dit..

Då har jag också skapat mig en gubbe på World of Warcraft så jag och Henrik kan spela ihop. Blev taggad när jag pratade med Fille och Jeppe om det igår. Så Fille har skapat en till gubbe och Jesper har också skapat sig en karaktär. Problemer är att jag behöver bli lite duktigare innan jag kan ge mig av till de byar där Jeppe, Fille eller Henke är. Annars dör jag på vägen. Som det rysk klingande namn jag redan har ska självklart min lilla karaktär också ha det. Först hade jag tänkt att vara mer människolik men den figuren fanns inte i Henkans version av spel. Så jag spelar trollet Svetlandski som ni kan skåda nedan.




Nu måste jag städa får gäster ikväll!


Kommentarer
Postat av: Dmitri

Bra val!

2009-01-13 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0