Första dagen i backen är avklarad!!

Då är det rapport dags från Åstorps svar på Anja Pärsson. Kan ju berätta att mina ben minst sagt skakar lite nu, helt slut i mina ben!! Åkte först i barnbacken, började lugnt innan jag av mig ut med de stora grabbarna och Therese. Vi åkte högt upp först två olika bygelliftar sen stolligft för att komma typ högst upp. Om jag har skämt ut mig? Ja!!! Vad tror ni? Trillade av stolsliften när de andra tre smidigt gled av den. Haha då la jag mig på näsan! Jajemen!! Har dessutom tagit en timmes privatlektion med en skidlärare idag! Alltså han sa ju att jag inte hade behövt någon lektion, naturbegåvning vet ni ju. Okej nu ljuger jag men han sa ju inte att jag var ett hopplöst fall i alla fall vilken känns skönt.

Får ju se hur kroppen känns i morgon men lite träningsvärk har ju ingen dött av, annars så är ju inte kroppen öm visst har trillat fyra ggr på en hel dag. Tycker jag är helt okej faktsikt. Dessutom trillar jag ju mjuk man är ju välisolerad!! Haha bra gener eller?

Nu ska jag ta min jägermeister och cider sen ska jag dra mig in i bastun. Snö förresten japp i massor! Har aldrig sett så här mycket snö så fint det är. Börjar mjukna i min tuffa attityd mot snö har ju aldrig gillat det särskilt mycket för det men som sagt det är riktigt fint och mysigt. Väder är helt ok inget solsken men ingen blåst heller. Inte alls så kallt som jag förrväntade mig heller!

Vi hörs kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0