Tuffe T, de e ja de!!!

Igår kände jag mig som en av de riktigt hårda på film, ni vet de som blivit skjutna men inte åker till sjukhus. I stället köper de en flaska vodka som de häller på såret, drar ut kulan och sen syr de ihopa såret. Självklar gör de allt själva, de lite klenare har en tygbit i munnen som de biter på när det gör som ondast. Nu undrar ni ju självklart vad Tuffe T har hittat på. Jo, jag stack mig på en kaktus på jobbet och fick en tagg i fingret. Så innan jag gick och la mig i går så tog jag fram en säkerhetsnål, pincett och handsprit. Sen opererade jag ut spinken, den var faktsikt ett par millimeter. Det ni det är tufft!

Har får klagomål igen på att jag inte skriver så ofta. Har till och med fått ett ultimatum av mamma. Antingen hälsar jag på dem en gång i veckan eller så skriver jag på bloggen oftare. Så ni kommer se en ökad aktivitet här framöver.

Annars så vill jag bara säga att om jag hade varit en dvärg hade jag kallats Trötter!

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0