Uppkopplad igen....

Att vara universitet student och stå utan Internet, det funkar bara inte. I alla fall inte om man heter Tanja och det gör man ju! Men nu har jag Internet igen fast det är värsta snigel uppkopplingen, vilket är konstigt för så här långsamt brukar inte vara. Får väl hålla till godo med det jag har!

Hade tänkt att ladda upp två bilder på mitt julpyssel som jag gjorde nyss. Bättre sent än aldrig så pyntade jag adventsljusstaken och sen hade jag några minst sagt trötta julstjärnor som jag gjorde ett arrangemang med. Men det får ni se en annan gång. Helgen svepte förbi i rasande fart. Henrik kom hem i onsdagskväll vid halv nio och förutom den kvällen hade vi inte en enda kväll som bara han och jag kunde mysa på. Jag jobbade, sen var det att hälsa på hans bror och sen var det kalas på Råå. Så fast att han var hemma i flera dagar sågs vi knappt. Tråkigt men sant och nu kommer han inte hem fören till jul igen.

Annars så är chokladen i min julkalender smaskig! Har hållt mig bara en bit om dagen, man får ju hålla sig till rätt luckor nu när man har blivit stor!

Kom precis på att jag har glömt att ta upp min middag från frysen. Har en portion köttfärsås där som jag tänkte äta idag. Det kan kanske vara en idé att ta upp den innan magen kurrar allt för mycket. Det där med att laga mat är ju så fruktansvärt tråkigt när man bara lagar till sig själv. Okej tilläggas bör kanske att jag aldrig varit särskilt förtjust i matlagning. Men ändå!

Det var allt för denna gång! På återseende, gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0