Mitt hemliga begär...

Alla har vi saker som vi inte kan låta bli att köpa när vi ser dem, speciellt om där även är massa rabatt på dem. Nej man behöver kanske inte fler. Men de var ju så billigt och det kan ju faktisk vara bra att ha, eller? Mitt begär för presentpapper är tyvärr omöligt att mätta. Var en sväng inom Panduro och Rusta idag för att hitta lite pynt att duka med på nyår. Vad kommer jag hem med 5 rullar julpapper. Som om jag inte hade nog i källaren. Men presentpapper går ju alltid åt, eller? Jo i och för sig men jag tror att jag har minst 10 rullar julpapper sen innan. Mitt problem med begäret är att det sällan eller aldrig är rabatt på vanligt presentpapp utan det är nästan alltid bara julpappen som är billig. Vilket i sin tur leder till att min källare snart svämmar över med julpapp. Men men så kan det va. Är det inte ett begär efter presentpapper så är det efter skor, sjalar, underkläder eller hund halsband. Någon som känner igen sig?

Jag gömde pappret jag köpt i källaren direkt så Henke slipper skaka på huvudet när han inser att jag släpat hem ännu mer. Ha det bra gott folk. Och förneka inte era begär, men försök kontrollera dem!


Kommentarer
Postat av: mamma

Papper när det finns hundhalsband?????

2009-12-30 @ 21:23:32
Postat av: Anonym

Jo men lilla gumman....har du glömt vem som öppna dörren för dig? Jag kanske ser dåligt men missa att du står med massa rullar papper i handen gjorde jag defenitivt inte.....

2010-01-04 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0