Jack, Jim, Morgan & James´son

Idag har jag dåligt samvete... Skulle gå upp tidigt som katten idag och städa hela dagen. Hade alarm på klockan åtta men lyckas ta mig ur sängen vid ett. Det är inte bra. Trött efter en helg fullt med fart och fläng. Känns som jag inte gjort något annat än att stressat från i torsdags så det här var väl kroppens sätt att säga stopp. Men den kunde ju inte valt sämre timing! Men men vad ska man göra. I fredags fick jag så underbart god mat hos moster och fick överlämna vår, enligt mig, klockrena present till Fille. Han som hatar wiskey fick en tröja med namnet på en massa wiskeysorter. Men lika glad verka han för det.



När kameran kom fram passa Jeppe på att spänna musklerna, den lilla sparven!



Pappa hade hört ryktet om att massage i hårbotten kunde stimulera hårväxten på huvudet, men någonstans gick det riktigt fel. Men med det skägget kan man tro att han aspirerar på platsen som jultomte.



Igår var det julfest efter jobbet, jag var med marginal yngst i gänget men klarade inte att hållla ställningarna. Klockan tio höll jag på att somna. Inte för att sällskapet var tråkigt tvärt om det var riktigt kul men jag var bara så trött. Så yngst på plats tog bilen hem först. Dagens ungdom alltså!!

Nu har jag skjutit upp städningen länge nog. Någon som vill hjälpa mig kanske? Alla bidrag är välkomna!

På återseende om jag inte attackeras av alla damråttor som bor här!


Kommentarer
Postat av: jag reeetar mej !!

var finns den t-shirten att köpa ? har letat som ett....men inte hittat :D

2010-06-01 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0