Fredagsmys..

Henkan körde en fuling och kom hem i går fast han inte skulle komma hem fler helger innan jul. Men jag klagar absolut inte. Kunde dessutom fixa mitt skolarbete hemifrån. Så vi har tagit en lång sovmorgon idag eftersom jag ska jobba i kväll så hinner vi inte ses då!

Han har dessutom fixat TV till mig igen 1,2 och 4, bättre än inget alls. Det räcker gott och väl för mig.

Julklapparna har börjat betas av, Alva är klar. Hade funderingar på vad jag skulle köpa till Henke och när vi var på El-giganten igår så kolla han på en av de sakerna som jag funderat på. Så jag fråga om jag inte kunde få ge han det i julklapp. Stackare han vet alltid vad han ska få i julklapp. Men det är ju så svårt. Jag vill ju att det ska vara något han verkligen vill ha. Den personen vars namn jag drog i julklappsleken är även avklarad. Riktigt nöjd blev jag!

Nu ska jag pussa lite mer på Henke.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0