Påskilipåsk!

Gud så skönt väder vi har!! Perfekt MC väder så igår var vi ute o lufta Henkes hoj, min har däremot inte fått köra något ännu men det kommer.

I onsdags hade jag namnsdag, harklar mig, inte så många som kom ihåg det men ni som gjortde, Tack så mycket! Henrik kom ihåg det och gav mig påsktårta!



Annars så har jag försökt göra det lite påskfint, har planterat om stolen.



Och försökt vara lite kreativ inomhus också.



Sen kom Robert i förmiddags med en liten påskpresent som jag spenderat ett par timmar i idag tillsammans med otroligt intressant kurslitteratur på engelska! Har passat på att sitta ute och läsa lite, bara för att det är påsk kan man inte slappa med skolarbetet. Tvärt om så har denna veckans minst sagt turbulenta händelser gjort att jag behöver läsa mer för att komma i fatt. Nu kände jag att jag tappade tråden lite men vi fick iaf en trädgårdbänk.



Imorgon blir det nog mc med Calle och Johanna på förmiddagen och sen grillning med Chris på kvällen!

Ha det bra och Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0