Jag har kastat in handuken!

Jag har fan i mig åkt på en inflamation i visdomstanden så jag går på pencillin 10 dagar. Efter det som hände på jobbet, gick jag ingenting den veckan vilket gjorde att jag kom back en hel del trots att jag fick lite steg som plåster på såren. Det var egentligen ingen fara tänkte att det hade jag kanske kunnat gå i fatt om jag pressat mig till mitt yttersta. Men ytterliggare tiodagars frånvaro (visst kan jag gå, men får ju inte anstränga mig och för att gå i fatt hade jag behövt gå minst 3 timmar om dagen, vilket jag ser som ansträngande) från tävligen på grund av pencillinen blir för mycket.

Ni som känner mig vet att det är allt eller inget för mig att deltaga bara för att det är roligt finns inte.  Och eftersom jag bara hade ett mål i sikte vilket var vinst tror jag det  kommer bli jävligt svårt att inspirera mig själv när jag kan börja träna alternativt gå som in i helvete igen. För att komma i fatt det jag missat efter det här med tanden skulle innebära minst 4 timmar promenad om dagen om inte mer och det finns det bara inte möjlighet till.En veckans dåligt resultat hade jag kunnat gå i fatt men inte de här ytterligare tio dagarna så jag kastar in handuken.


Det där med att delta bara för det är kul finns inte!!! Det är bara ett uttryckt påkommet för sådana som alltid förlorar och jag är ingen förlorare!!

Så var det med det!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: monica

En mindre jag sa ju att jag tar er på slutet, gammal e seg.mammi

2009-04-20 @ 12:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0