Jag har blivit bränd!

Hurtig som jag är var jag ute o gick nästan två timmar i förmiddagssolen, flitig som jag sen är satt jag mig och plugga i solen. Plötsligt börjar min koncentration att fallna och min panna börjar klia. Jag tänker att det är säkert som jag är lite torr och sitter kvar en stund till i solen. När jag sedan ska gå ser jag mig själv i spegeln och inser snabbt att min panna inte har den färgen jag önskar. Den är röd! Så hela eftermiddagen har spenderats med keps men vad gör det allt klär ju en skönhet!


OBS! Det är inte jag på bilden!!

Henrik kom nyss hem, det första han frågade mig var om jag hade varit i solen och sen skratta han bara.

Ikväll ska vi äta hemmalagad pizza, eller ja botten är färdig förberedd som man kan köpa på Netto men lite hemmalagad blir det ändå. Vi hade ju tänkt att sitta hemma och kolla på hockey, Rögles match ikväll vi har till och med bjudit hit Dan-Åke. Men matchen visas visst inte på tv!!

I morgon blir de skola, jobb och inget mer. I helgen är jag ledig så då ska vi på tårtkalas hos Alva som fyller ett idag annars så ska jag nog bara njuta av solen som förhoppningsviss stannar kvar ett tag!!

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0