klagomålshantering

En del av mina studier handlar om att hantera klagomål och eftersom någon nämner inga namn host host Lotta har påpekat att bloggen inte uppdateras tillräckligt ofta vill jag ta tillfället i akt att säga att jag håller med dig och förstår din ilska. Men jag hoppas också att du förstår att jag vill leverera intressant fakta om mitt liv och eftersom jag inte har något intressant och spännande liv har jag inte skrivit något. Men eftersom du verkar föredra orelevant blaha blaha från min sida så lovar jag att försöka bättra mig på denna front.

Sen senast har jag vinkat av Jenny som har åkt till Korea den svikaren. Glömde fråga om hon tagit alla sprutor man måste ta men det hoppas jag så hon inte får någon släng av någon konstig djungelsjuka. Jenny var min enda trogna vän i skolan förstår inte hur jag ska kunna överleva utan henne. (Försöker få det att låta lite dramatiskt för drama queen Lotta ska bli nöjd)

Ikväll vankas det makrillskalas med de gamla min mormor o morfar och henriks mormor. Makrillen har vi själva fiskat på semestern. Det ska bli intreesant med tanke på min matlagningskunskap och min kräsna aptit som tur e kan henke laga mat.. Känns ganska vuxet att ha sådan middagsbjudning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0