Seperation, avlopp och bil som inte startar!

Clownen Klet på barnkalas

Då var kalaset avklarat och här är fotobeviset på mig i världens mest rosa clowndräkt. Som är ännu skrikigare i verkligheten!!!

Annars så är det måndag idag och det lovar jag att jag har märkt av! Började med att jag försov mig allt för länge sen så skulle sydspol komma idag och kolla på våra avlopp som kommit. När jag gick ner i källaren mötes jag av en härlig doft och en spännande syn. En avloppspool i tvättstugan precis vad allla vill ha! Tur att sydspol kom typ 15 min efter min upptäckt. Sen när jag skulle stressa iväg till skolan så startar inte bilen! Så det var bara att ringa min stackars kamrat Hanna och säga att jag blev sen. Stressa till stationen på ett tåg som självklart var sent. Men efter det har dagen flutit på utan större missöde. Peppar Peppar!

Har även hunnit seperara från min sambo, Henke har lämnat mig för att åka till Etiopien igen dock bara knappt en vecka denna gången men ändå. Lite små tråkigt utan han. Så jag är ju lättad över att allt skit med avlopp och bil hände idag och inte i morgon när jag var ensam hemma. Lite tur i oturen!!!

Ha det bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0