Rena rånet tycker fröken spara!

Höll på att sätta i halsen när jag skulle försöka köpa böcker till kursen som börjar på måndag. Fem böcker skulle kosta 1600 kr. Rena rånet! Fattig student måste ju hålla hårt i grynen. Men nu har jag hittat ett litet smultronställe för begagnad kurslitteratur. Har köpt tre böcker än så länge dessa skulle kostat ca 960 kr nya men jag har lyckats ge 460 kr det får man vara lite nöjd med. ska hämta en bok i Kattarp på söndag sen får vi se om jag lyckas få tag i den sista begagnad eller jag får köpa den ny. Men jag har ju ändå lyckats spara in en hel del! Känns bra! Tänkte dessutom slå in dem i genomskinligt bokpapper så de håller sig bättre så jag kan sälja dem så dyrt som möjligt sen. Sådant måste man också tänka på!!!

Ska jobba på Väla nästa vecka och ha klänning och hela kitet! Tänkte vara lite inspirerad av Audrey Hepburn i frisyr, smink och smyke. Det ska bli intressant om jag lyckas. Hon i ska jobba för ville att vi skulle vara glamorösa men jag vill ändå vara lite klassisk inte massa bling bling så då kan nog det bli bra.
Ledig från skolan i morgon ska bli skönt tänkte försöka städa lite pyssla lite med dekoration inför halloween och lite sådant små pill. Kanske baka lite på kvällen med min kära man. Men nu ska man ju inte hoppas för mycket jag är ju inte den mest husliga. men om vi lyckas baka så lovar jag att fotobevis kommer!

Ha det bra puss kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag vill se bildbevis på bakandet. Men jag VET att du kan baka egentligen. Du har gjort många goda kladdkakor åt mig tex! Och gärna lite bilder från Väla också. Puss puss

2008-10-30 @ 15:38:06
URL: http://annakanintestanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0