Paus!

Har tagit paus i mitt tenta pluggande. Alltså visst är det skitintressant men när man måste plugga in det inför en tenta blir allt så mycket tråkigare. Skulle jag bara lära mig det för skojs skull skulle allt varit mycket roligare och framför allt betydligt lättare.

Fast det fatum att jag tycker prissättningsstrategier, tjänsteerbjudande, organisationsteorier osv är riktigt intressant är lite skrämmande. Är jag verkligen en sån torrboll?

Annars finns det inget som gör en så sliten och unken som tenta plugg, att sitta inomhus framför datorn och plugga dygnet runt gör inte under för utseendet!
När det dessutom är helt underbart höstväder med strålande sol gör ju att alla andra njuter vilket medför att man känner sig ännu gråare och dassig själv.

Annars så kämpar jag med att inte dagdrömma om mitt livs första skidsemester  jag och henke har bokat till vecka 5. Jag kan åka skidor jag e inte rädd!!!
Längtar redan massa, ska bli enormt kul att gå skidskola med alla små barn som knappt når mig upp till knäskålarna. Jag är inte lång men jag kommer nog känna mig som en jätte!!!

Nej nu måste jag sluta maska och börja trask! (rimmar iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0