Kommentar till min mor!!

Nej du kära mor jag samlar hellre viktväktar poäng än vuxen poäng!!! Hittade denna bilden på nätet häromdagen tycker den är ganska kul faktiskt!!

Medge den får en att dra på smilbanden!

Nu ska jag hem till mina föräldrar och leta klänning ska jobba på Väla på någon VIP kväll och då ska man ha hellång aftonklänning och eftersom jag är för bred för min balklänning måste jag försöka hitta något annat att komma i!!

Sen ska jag se om jag hittar mer jag kan försöka sälja på blocket det som ligger ute nu är där ingen rusning efter iaf!! Pengar pengar pengar!! Fattig student vet ni gör allt för att få in en extra krona eller två!!

Syns tack o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0