Fiskar efter sympati!

Igår kändes mitt huvud som om jag gått en boxningsmatch mot Mike Tyson. Varje gång jag reste mig kändes det som att få en rak höger. Trodde skallen skulle sprängas, och knappra värktabletter det funka inte. Är bättre idag men känner mig fortfarande slut i kroppen och febrig så en sjukanmälan till jobbet har det blivit. Då är man klen!

Annars så här mitt i veckan händer inte så mycket. Körde en röj på Netto örkelljunga häromdagen. Nu har Örkelljungaborna också fått träffa Nettos charmigaste, trevligaste och troligtvis bästa snabbköpskassörska. Väntar bara på den dagen när någon ska komma med gitarren och sjunga: Snabbköpskassörskan i kvarteret där jag bor... För mig.

Nej nu ska jag ta mig i kragen för om 12 dagars plugg på den trettonde dagen från nu är det tenta. Eftersom jag inte har varit så flitig så kommer jag få bita hårt i det sura äpplet och börja tenta plugga hårt och skoningslöst redan nu. Problemet är att det finns alltid andra roligare saker att göra än att plugga och självdiciplin är inte mitt mellannamn precis.

Så på återseende mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0