En torsdag morgon!



God morgon god morgon hör du hur fåglar sjunger god morgon god morgon i kör!!
Visst är man lite trött denna morgonen men tänker inte låta det påverka mig! Tentan är ju avklarad! Nu är det dags att börja på projekt arbetet om Filmstaden! :)

Igår våldgästade jag mina föräldrar. Ökade på mina vuxenpoäng åt kålpudding för första gången vad jag kan minnas iaf! Mormor  och morfar kan ha lurat det i mig någon gång när man var liten och inte förstod bättre!  Sen svepte jag som vanligt fram som en stormvind och skapade förödelse och kaos tyckte mamma. Vadå säger jag, jag röjde ju bara bland mina grejer som jag sparat på sen jag var liten. Kasta en hel del, väldigt mycket för att vara mina mått mätt. Jag sparar på allt och har enormt svårt att kasta saker alla saker har ju ett värde framför allt gosedjuren men det åkte ner en del sådana också i sopsäcken!

Nu måste jag få i mig lite frukost!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0