batterigudarna gillar oss inte!


Måste nog börja tillbe batterigudarna lite mer för de verkar inte gilla mig och henkan alltså. Saabens batteri klabbar fortfarande blev tex stående på macken (obemmanad så klart) i fredags kväll. Idag när vi skulle ut med henkes mc en runda så startade inte den för batteriet var urladdat! Så vi fick ta en runda på min istället det var lite små kul. Min gamla mc som är 25 år gammal startade men det gjorde inte Henkes nya fina. Thihi!

Men jag menar hur tillber man batterigudarna och framför allt hur offrar man till dem. Bygger man ett stort altare och ställer fram gamla bilbatterier som man klätt med blommor då eller? Någon som vet kanske?

Annars så har helgen gått bra dock alldeles för fort måndag i morgon igen inte kul!!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0