Barnkalas nästa!!!


Clownen skrattar och clownen ler
men han gråter också när ingen ser
Stora strida strömmar
för clownen har egna drömmar!





Den lilla versen lärde min pappa mig när jag var ett litet barn, jag tänker inte gråta idag men jag ska faktiskt vara clown på ett barnkalas. Nej jag skojar inte!!! Förstår inte hur jag gick med på det men nu ska jag det i allafall och jag kommer ha den mest gräsliga clowndräkten på mig!!! Skratta inte det är inget kul!!!
Och till råga på allt är jag nervös för barnen kommer tycka jag är tråkig, för Henke menar på att jag kommer vara en jättetråkig clown för jag kan inga tricks. Usch stackars barn!!!! Har införskaffat mig en pruttkudde hoppas att den kan vara lite kul. Hade mycket hellre tentapluggat! Jaja man kan ju inte dra sig ut nu 2 timmar innan kalaset börjar!!

Vi får se om jag kommer tillbaka till bloggen eller barnen buat ut mig eller jag skämms till döds!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! Väntar bara på de riktiga fotona som ja hoppas du har:) För du såg så roli ut. Hoppas det gick bra på kalaset och pruttkudden hjälpte.. Ha det fint!

2008-10-13 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0