Ännu tröttare

 
Tyckte jag var trött igår morse! Jag hade fel fel fel! Idag är jag trött har tryckt ner en kopp kaffe idag får se om det gör någon nytta. Våga inte tänka att jag får skylla mig själv om jag inte sover om nätterna för det gör jag (nästan). Igår jobbade jag i Åstorp till stängning sen efter det började jag pela lite på projektarbetet sen var klockan helt plötsligt halv tolv så då trilla jag ner i sängen. Sov så gott tills jag vakna! Logiskt va? Nej men jag vakna av åska? Kan det stämma lät precis som åska men det kan det väl inte ha varit eller? Annars så var det dörrfabriken nere på industriområdet som gick i luften! Men klockan var i alla fall fem när jag vaknade av oväsendet och sen dess har jag inte kunnat sova! Då blir man lite lätt upprörd! Men idag så kommer Henke hem så det kvittar hur tröttt jag är för lika glad e jag för det med gladast är nog räven... Ett stort problem bara här är lite stökigt och ni som känner mig vet att om jag tycker det är rörigt tycker ni att det är kaos!!! Och det tycker inte Henrik om ack nej!
Är det en tornado som svept fram? Nej det är bara TT Tornado Tanja!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0