länge sedan senast..

Det var ett tag sen nu och det beror på två s och ett a. Skola, snor och arbete. Har haft tenta som jag med nöd och nöpe klara. Den tog så hårt på mig så sen blev jag sängliggande i femdagar. Blev frisk lagom i tid för att vara med och förbereda nya butiken i Ängelholm. Skulle jobbat heltid denna veckan som tur var blev jag ledig idag och igår. Vilket jag behövde kroppen är mör och fortfarande inte helt pigg efter förkylningen.

Precis när jag börjde känna mig bättre blev henkan sjuk och har legat deäckad ett par dagar men även han börjar piggna på sig. Han har börjat spela World of Marcraft igen (för er som inte vet ett dataspel, det som Fille spelar hela tiden). I alla fall så nu har han inte tid för mig längre. Jag fick dock vara med och hjälpa han välja namn på sin gubbe. Jag var inte helt glad i det första förslaget "I Hate My Girlfriend" (översättning jag hatar min flickvän) som tur var så var det namnet för långt. Så hans monster heter sylerdeamon, låter väl mycket skräckinjagande.

Annars så slogs den första julklappen in igår kämpade i en timme med åbäket. Det var ju för stort så pappret inte räckte runt så eftersom jag blev tvungen att skarva så blev det lite jobbigt för tålamodet.

Nu funderar jag på att väcka sjusovaren Nilsson och sen slå in Alvas julklappar, har svårt att tro att hon bryr sig om hennen paket är inslaget eller inte. Man har nog inte så stort hum om vad jul ens är när man inte ens har fyllt ett.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0